Hvad Harry Potter-bøgerne har lært mig – del 3
Vi er kommet til sidste del af min liste over 10 budskaber fra Harry Potter-bøgerne, som jeg personligt synes er vigtige. Denne gang har jeg også allieret mig med to skønne veninder, der giver deres egen fortælling om hvad de har lært af at have læst bøgerne!

- Fra : Felipe Gastrell

Du er nødt til at logge ind for at kunne kommentere.
Flier Wellson

Flier Wellson Rigtig godt arbejde - spændende budskaber!

Annabell Collins

Annabell Collins Mega gode budskaber Marlene!

Kathleen Turner

Kathleen Turner Tusind tak for at lade mig deltage i opslaget - det var en fornøjelse! Og sikke nogle dejlige budskaber også <3

Ophelia Moore

Ophelia Moore Så fint et opslag <3